
REGULAMIN PLATFORMY HURTOWEJ B2B.MAXMARO.PL
Postanowienia wstępne
§ 1
Platforma Hurtowa https://b2b.maxmaro.pl (dalej określana jako Hurtownia) prowadzona jest przez Maxmaro Paulina Matera, numer NIP: 7772303589 z siedzibą w Swarzędzu przy ul. Łowęcińskiej 7 kod: 62-020 Swarzędz (dalej określana jako Maxmaro bądź Sprzedający).
Sprzedaż i odbiór zamówień za pośrednictwem hurtowni realizowana jest w Poznaniu przy ul. Książęcej 23 (61-361 Poznań).
Definicje
§ 2
-
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.), a sprzedający pełni pozycję usługodawcy w rozumieniu wskazanego aktu prawnego. Niniejszy regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania do konsumentów w rozumieniu art. 22 ¹ ustawy kodeks cywilny (cyt. „za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową”). Jeżeli konsument dokona za pośrednictwem Hurtowni jakiejkolwiek transakcji, będzie to uważane za wprowadzenie Maxmaro w błąd i nie może się powoływać on na uprawnienia przysługujące konsumentom.
-
Przedsiębiorca – nie będąca konsumentem osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
-
Klient – Przedsiębiorca, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie rejestruje się oraz dokonuje zamówienia w Hurtowni.
-
Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Platformy Hurtowej na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Przedmiot transakcji – towary wymienione i opisane na stronie internetowej Hurtowni https://b2b.maxmaro.pl.
-
Towar – rzecz ruchoma, prezentowana na stronie internetowej Hurtowni, której dotyczy zamówienie.
-
Konto – konto Klienta w Hurtowni, na którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez Klienta zamówieniach w Sklepie internetowym.
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie https://b2b.maxmaro.pl, umożliwiający utworzenie Konta, które zostaje aktywowane przez Sprzedającego, po uprzedniej weryfikacji przez Sprzedającego danych umieszczonych na formularzu, jak również do uaktualniania danych Klientów.
-
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie https://b2b.maxmaro.pl umożliwiający złożenie Klientowi zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu i miejsca dostawy oraz płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Hurtowni, w którym widoczne są zamawiane przez Klienta produkty, posiadający także możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości i rodzajów produktów czy miejsca dostawy.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu Internetowego Hurtowni.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Hurtowni), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem https://b2b.maxmaro.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
-
Zamówienie – oświadczenie woli klienta złożone na Formularzu Zamówienia, określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
-
System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
Postanowienia ogólne
§ 3
Przedmiotem działalności Hurtowni jest sprzedaż towarów znajdujących się w aktualnej ofercie asortymentowej Maxmaro wyłącznie przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie https://b2b.maxmaro.pl dokonali rejestracji i zdeklarowali chęć dokonywania zakupów poprzez stronę internetową Hurtowni.
Towar eksponowany w Hurtowni (towar z podaną ceną) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisu art. 71 Ustawy kodeks cywilny. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza ofertę zakupu klienta, która wymaga akceptacji/potwierdzenia Sklepu. Klient zamiast oferty zakupu może również złożyć zapytanie ofertowe w odniesieniu do konkretnego produktu.
§ 4
Zarejestrowanie się w Hurtowni oraz złożenie zamówienia za pośrednictwem strony https://b2b.maxmaro.pl jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 5
Podane przy produktach ceny nie obejmują kosztów przesyłki towarów, które są doliczane dodatkowo.
Warunki dokonywania zakupów
§ 6
Hurtownia służy do dokonywania zakupów (zawierania umów sprzedaży pomiędzy Maxmaro i Klientem) za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
Wymagania techniczne: w celu dokonania zakupu niezbędne jest posiadanie przeglądarki internetowej (w najnowszej wersji wydanej przez producenta oprogramowania), aktywnego adresu e-mail i miejsca w skrzynce odbiorczej umożliwiającego wymianę korespondencji ze sklepem.
§ 7
Do zakupów w Sklepie upoważnione są wyłącznie osoby prowadzące działalność gospodarczą, które wyraziły chęć zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Hurtowni i którym Maxmaro przydzieliła dedykowane konto w Sklepie (nadanie Klientowi formularza rejestracji a obejmujące: nazwę użytkownika, login i hasła). Oferta Hurtowni obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, dotyczy dostaw towarów do siedziby/oddziałów Klienta wynikających z danych podsiadanych przez Maxmaro a udostępnionych dobrowolnie przez Klienta. Maxmaro dokonuje dostawy towarów wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W wykonaniu umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu stosuje się prawo polskie.
Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za przekazanie identyfikujących go danych w Hurtowni osobom trzecim, w szczególności za złożenie przez takie osoby zamówień i w takich przypadkach zwalnia Maxmaro od odpowiedzialności.
§ 8
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zamówień jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i przesłanie go do Hurtowni. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest zarejestrowanie Klienta w Hurtowni dostępnej pod adresem internetowym podanym w § 1, aktualność danych podanych przez Klienta oraz zatwierdzenie formularza zamówienia przez Sprzedającego.
§ 9
Przyjęcie przez Hurtownię każdego złożonego zamówienia potwierdzane jest drogą e-mail poprzez przesłanie Klientowi faktury proformy oraz wyświetlenie odpowiedniej informacji w systemie Hurtowni. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po opłaceniu przez Klienta przesłanej mu faktury proforma. Przyjęcie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Maxmaro nie odpowiada za usterki w przesyłaniu e-mailowych potwierdzeń, spowodowane czynnikami niezależnymi od Maxmaro (np. awariami serwerów pocztowych, łącz internetowych, klęskami żywiołowymi). W przypadku wątpliwości co do przyjęcia zamówienia Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie i wyjaśnić ewentualne niezgodności.
§ 10
Składanie zamówienia na stronie www Hurtowni jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. W przypadku niedotrzymania postanowień Regulaminu przez Klienta Hurtownia jest uprawniona do anulowania złożonego zamówienia bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji.
§ 11
Hurtownia przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Klient zamawiający towar znajdujący się w Hurtowni podaje wskazaną na stronie specyfikację towaru.
§ 12
Hurtownia zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub niepełnie wypełnionych formularzy zamówienia. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko do momentu potwierdzenia jego realizacji i tylko w takim zakresie, w jakim dopuszcza to system oraz Regulamin. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować bez zgody Maxmaro.
§ 13
Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN). Ceny podane są w wartościach netto (bez podatku VAT) oraz brutto (z podatkiem VAT). Transakcje zawierane są w złotych polskich. W przypadku zmiany cen poszczególnych produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta, pracownik Hurtowni niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji (telefonicznie lub e-mailowo). Brak zgody Klienta na nową cenę produktu skutkować będzie anulowaniem zamówienia przez Sprzedawcę.
§ 14
Hurtownia wystawia Klientowi dokument sprzedaży w postaci faktury VAT na podstawie danych znajdujących się na Koncie Klienta. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem Maxmaro do wystawienia faktury VAT na zakupione towary bez podpisu odbiorcy i przesłanie faktury VAT drogą elektroniczną. Klient niniejszym upoważnia Maxmaro do wysyłki faktury VAT e-mailem, bez podpisu wystawcy, bez certyfikowanego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, w formacie PDF na znajdujący się na Koncie Klienta adres e-mail.
Polityka prywatności
§ 15
Administratorem danych przetwarzanych przez platformę hurtową B2B jest Maxmaro Paulina Matera, NIP: 7772303589 z siedzibą przy ul. Łowęcińska 7, 62-020 Swarzędz. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych przez administratora w celu realizacji zawartych umów sprzedaży.
RODO
§ 16
Hurtownia przetwarza dane w celu identyfikacji podmiotów zawierających transakcje za pomocą platformy internetowej Hurtowni oraz w celu zapewnienia obsługi transakcji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
Platforma internetowa B2BMaxmaro przetwarza informacje, zawierające następujące dane:
- w celu założenia konta i zweryfikowania użytkownika: nazwę firmy, NIP firmy, adres firmy (ulica, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adres e-mail użytkownika, numer telefonu, hasło użytkownika, datę założenia konta na platformie hurtowej;
- w celach związanych z zarządzaniem kontem użytkownika platformy hurtowej: nazwę firmy, NIP firmy, adres firmy (ulica, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adres e-mail użytkownika, numer telefonu, datę założenia konta użytkownika, datę zmian w statusie i w danych użytkownika, informacje o udzielonych oraz wycofanych zgodach oraz akceptacji regulaminu;
- w celu utrzymania prawidłowego działania systemu – nr IP komputera, rodzaj, data i godzina transakcji, daty logowań do systemu;
- w celu obsługi procesów ofertowych - nazwę firmy, NIP firmy, adres firmy (ulica, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adresy oddziałów, adres e-mail użytkownika, numer telefonu, numer zamówienia klienta, informacje o transakcjach (nazwy i numery identyfikacyjne towarów, ilości towarów zamówionych i dostarczonych, ceny, rabaty i upusty, terminy dostaw), dane operatora;
- w celu obsługi zamówienia - (ulica, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adresy oddziałów, adres e-mail użytkownika składającego zamówienie, numer telefonu, numer zamówienia klienta, informacje o transakcjach (nazwy i dane identyfikacyjne towarów, ilości zamówionych towarów, ilości towarów dostarczonych, ceny rabaty, upusty, termin dostawy, numery, daty i rodzaje dokumentów sprzedażowych), adres i termin dostawy, data wysyłki, numer listu przewozowego, warunki sprzedaży (metoda płatności, termin płatności), imię i nazwisko operatora, określenie kuriera;
- w celach kontaktowych – nazwa firmy, dane użytkownika, adres firmy, telefon kontaktowy, adres e-mail klienta;
§ 17
Po dokonaniu transakcji za pomocą platformy internetowej Hurtowni, dane Klientów będą przetwarzane w celu obsługi zamówienia, prowadzenia dokumentacji finansowo – księgowej, monitorowania należności, rozstrzygania kwestii spornych oraz dochodzenia roszczeń z tytułu zawartych transakcji. Do realizacji tych celów dane Klientów będą przetwarzane także w innych systemach Hurtowni.
§ 18
Profilowanie i automatyczne przetwarzanie danych będzie możliwe na podstawie zbieranych przez Hurtownię danych i następuje na podstawie danych zbieranych przez mechanizmy zamieszczone na stronie www hurtowni. W oparciu o wyniki takiego profilowania odpowiednio dostosowane mogą zostać treści wyświetlane na stronie internetowej Hurtowni.
§ 19
Dane Klientów niezbędne do utworzenia konta na stronie internetowej Sklepu i realizacji zamówień przesłane za pośrednictwem Formularza rejestracyjnego będą przetwarzane przez platformę hurtową przez okres wynikający z przepisów prawa oraz niezbędny do dochodzenia praw z tytułu zawartych umów lub dokonanych transakcji.
Bezpieczeństwo i poufność transakcji
§ 20
Informacjami Poufnymi w rozumieniu Regulaminu są informacje dotyczące i związane korzystaniem przez Klienta z Platformy tj. w szczególności zawarte w Zamówieniu oraz Formularzu Zamówienia dane techniczne, technologiczne, finansowe, handlowe, prawne i organizacyjne, które zostały przesyłane przez Kanał komunikacji i oznaczone przez tę Sprzedawcę jako poufne. W braku oznaczenia danej informacji jako poufnej Strony przyjmują, iż Informacjami Poufnymi są cenniki, wysokości przyznanych rabatów, wartości Zamówienia, dane konta Klienta: nazwa, adres email, stanowisko, numer telefonu, historia zamówień, informacje o zaległościach płatniczych, a których ujawnienie lub wykorzystanie w sposób sprzeczny z zapisami niniejszego Regulaminu narusza lub może naruszać interes Sprzedawcy lub wyrządzić lub narazić Sprzedawcę na szkodę.
Dla potrzeb Regulaminu Informacjami Poufnymi nie będą:
-informacje, które jeszcze przed rejestracją Klienta na Platformie B2B lub korzystania z Platformy B2B zostały lub zostaną podane do publicznej wiadomości w inny sposób niż na skutek naruszenia postanowień Regulaminu;
-informacje, które Klient lub Sprzedawca, z uwagi na przepisy ustawowe lub na podstawie orzeczenia wydanego przez właściwy sąd, decyzji albo innego aktu organu administracji publicznej, ma obowiązek ujawnić, w zakresie wyłącznie dotyczącym wymaganego ujawnienia, pod warunkiem, że odpowiednio Klient lub Sprzedawca zobowiązany do ujawnienia niezwłocznie wzajemnej powiadomi pisemnie drugą stronę o takim obowiązku i skonsultuje się treść ujawnienia;
-informacje, co do których Klient lub Sprzedawca uprzednio wyraziła zgodę na ich ujawnienie wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Z zastrzeżeniem zezwolenia wyrażonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności lub postanowień odrębnych dokumentów zawartych pomiędzy Stronami, Klient oraz jego personel, w szczególności: Administrator, pracownicy i przedstawiciele zobowiązują się:
-nie przekazywać Informacji Poufnych, ani ich źródła, zarówno w całości, jak i w części do wiadomości publicznej, ani nie rozpowszechniać Informacji Poufnych w inny sposób;
-nie wykorzystywać Informacji Poufnych do innych celów niż jest to niezbędne do prawidłowej realizacji celów Sprzedawcy i Klienta określonych Regulaminem;
-nie ujawniać Informacji Poufnych, ani ich źródła, zarówno w całości, jak i w części jakiejkolwiek osobie trzeciej bez uzyskania zgody Klienta.
§ 21
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych. Brak takiej zgody nie ma wpływu na obowiązek realizacji zamówienia przez Hurtownię.
§ 22
Hurtownia zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności.
Płatności
§ 23
Termin płatności ustalany jest indywidualnie z każdym klientem.
Towar do nowych Klientów Platformy Hurtowej zostanie wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej po zaksięgowaniu wpłaty dokonanej na podstawie i w wysokości określonej na wystawionej fakturze proforma, stanowiącej potwierdzenie złożonego zamówienia. W tytule płatności należy podać numer faktury proformy.
Klienci stale współpracujący z Hurtownią mogą po uprzednim uzgodnieniu sposobu płatności z obsługą Hurtowni uregulować należność przy odbiorze przesyłki („płatność za pobraniem”). Faktura sprzedażowa wysłana zostanie wraz z zamówieniem do Klienta lub wysłana na adres e-mail wskazany przez Klienta.
Warunki dostawy zamówień
§ 24
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie uzgodnionym z pracownikami Hurtowni.
§ 25
W momencie odbioru przesyłki Klient ma prawo i obowiązek sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej przesyłkę. W razie uszkodzenia paczki, niezgodności towaru z umową, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia reklamacji pracownikowi firmy kurierskiej, a następnie za pomocą poczty elektronicznej przesłania tej reklamacji pod adres: sklep.maxmaro@wp.pl .
Zastrzeżenia dotyczące stanu dostarczonej przesyłki powinny zostać zgłoszone niezwłocznie osobie dostarczającej przesyłkę i wymagają spisania odpowiedniego protokołu reklamacyjnego.
Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Jeżeli strony zastrzegły inną chwilę przejścia korzyści i ciężarów, poczytuje się w razie wątpliwości, że niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z tą samą chwilą.
§ 26
Umowa zawarta ze Sklepem jest umową zawieraną na odległość.
§ 27
Klient po złożeniu zamówienia i opłaceniu faktury proforma nie może od umowy odstąpić, chyba że takie prawo wynika z Regulaminu lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Dostępność towarów
§ 28
Asortyment na stronie https://b2b.maxmaro.pl prezentuje aktualną ofertę towarów, które stanowią podstawę do złożenia oferty przez Klienta. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia po jego potwierdzeniu z uwagi na wyczerpanie zapasów tego towaru, Sklep ma prawo zaproponować Klientowi inny towar o takich samych lub zbliżonych właściwościach, podając jego cenę oraz specyfikację.
W przypadku zgody klienta na zakup zaproponowanego przez Sklep towaru zrealizowane będzie tak zmodyfikowane zamówienie. W przypadku braku takiej zgody, Klient otrzyma zwrot wszelkich wpłaconych na poczet zamówienia tego towaru kwot, zaś Sklep Maxmaro nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak realizacji zamówienia.
Reklamacje i gwarancje
§ 29
Klient zobowiązuje się do niezwłocznego dokonywania odbioru ilościowego i jakościowego każdej partii dostarczonych towarów, a w razie stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych, do ich zgłoszenia i wystąpienia z reklamacją jeszcze przy dostawie. Wady jakościowe produktów należy zgłaszać Sprzedającemu nie później niż w ciągu 5 dni po otrzymania towaru.
Reklamacja będzie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Maxmaro. W razie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (m.in. z powodu wyczerpania stanu magazynowego), Sklep zaoferuje do wyboru inny produkt, zaś w razie braku zgody na inny produkt zwróci kwotę otrzymaną od Klienta oraz wystawi korektę faktury VAT. Klient nie ma prawa odesłać towaru bez porozumienia ze Sklepem.
Reklamowany towar podlega zgłoszeniu reklamacyjnemu pod warunkiem, że nie jest naruszona integralność towaru (reklamacja obejmować będzie całe sztuki zamówionego materiału – tzn. belki tkanin z nieoderwaną etykietą).
Towar powinien być przechowywany przez Klienta zgodnie ze specyfikacją towaru.
§ 30
Zakupione i dostarczone Klientowi towary nie są objęte gwarancją producenta czy gwarancją Maxmaro . Rękojmia w stosunkach między przedsiębiorcami jest wyłączona.
Prawa autorskie
§ 31
Wszystkie fotografie, design, rysunki, ikony, opisy i inne informacje zawarte na stronach Sklepu chronione są prawami autorskimi Sklepu lub innych osób. Wszelkie kopiowanie, wykorzystywanie ich bez zgody Maxmaro lub innego uprawnionego podmiotu jest zabronione.
§ 32
Zdjęcia oferowanych przez Sklep produktów, ich nazwy czy loga są własnością ich producentów i są wykorzystywane przez Sklep tylko w celach informacyjnych.
Postanowienia końcowe
§ 33
Sklep zastrzega sobie prawo do:
-
zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
-
wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,
-
wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
-
przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego
-
realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.
§ 34
Dane przekazanie w wyniku wypełnienia arkusza rejestracyjnego są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
§ 35
Ilekroć w Regulaminie mowa o przesyłaniu korespondencji e-mailem, oświadczenie uznaje się za prawnie skuteczne nawet wówczas, gdy zostało złożone bez certyfikowanego kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
§ 36
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa. Regulamin podlega prawu polskiemu. Regulamin może zostać zmieniony; aktualna treść Regulaminu dostępna jest pod adresem b2b.maxmaro.pl (zakładka Regulamin). W przypadku braku akceptacji dla zmian, Klient winien zaprzestać realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu, pod rygorem uznania, iż Regulamin w nowym brzmieniu akceptuje.