Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru


Zgodnie z regulaminem nie przyjmujemy zwrotów.

 

Reklamacja

Klient nie ma prawa odesłać towaru bez porozumienia ze Sklepem. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny tel. 728-815-595 lub e-mailowy sklep.maxmaro@wp.pl.

Klient zobowiązuje się do niezwłocznego dokonywania odbioru ilościowego i jakościowego każdej partii dostarczonych towarów, a w razie stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych, do ich zgłoszenia i wystąpienia z reklamacją jeszcze przy dostawie. Wady jakościowe produktów należy zgłaszać Sprzedającemu nie później niż w ciągu 5 dni po otrzymania towaru.

Reklamacja będzie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Maxmaro. W razie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (m.in. z powodu wyczerpania stanu magazynowego), Sklep zaoferuje do wyboru inny produkt, zaś w razie braku zgody na inny produkt zwróci kwotę otrzymaną od Klienta oraz wystawi korektę faktury VAT.

Reklamowany towar podlega zgłoszeniu reklamacyjnemu pod warunkiem, że nie jest naruszona integralność towaru (np. reklamacja obejmować będzie całe sztuki zamówionego materiału – tzn. niepocięte belki tkanin).


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.  W pierwszej kolejności prosimy o kontakt pod numerem 728-815-595 lub e-mailem na adres sklep.maxmaro@wp.pl

2Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.  Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:

Maxmaro Paulina Matera
ul. Książęca 23
61-361 Poznań



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl